Продуктами Xiaomi користується півмільйона людей
Фінансовий директор Xiaomi Чжоу Гуанпін (Zhou Guangping) розповів, що виручка китайської компанії від інтернет-послуг за перші три місяці поточного року зріс на 31,8% в річному обчисленні.
Виробникові вдалося домогтися таких показників в першу чергу за рахунок швидкого зростання бази активних щомісячних юзерів. Але можна побачити і іншу тенденцію. Доходи від інтернет-послуг продовжують диверсифікуватися. За словами фінансового директора, зараз активна користувальницька база виробника з Піднебесної перевищує 500 млн осіб по всьому світу. Само собою, що вони користуються різними продуктами Xiaomi.
Наприкінці весни Xiaomi опублікувала перший фінансовий звіт після запуску нової стратегії, яка націлена не тільки на телефони, але і на Інтернет речей, а також штучний інтелект («mobile + AIoT»). Звіт продемонстрував, що сумарна виручка Xiaomi Group составилп 6,37 млрд доларів, тобто на 27,2% більше, ніж роком раніше. Скоригований прибуток склав 0,31 млрд доларів, збільшившись на 22,4% порівняно з базисним періодом.
За звітний період кількість девайсів, підключених до платформи Xiaomi IoT, склало 171 млн штук (без урахування смартфонів і ноутбуків). Річне зростання склало 70%.