Продавець 4point розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
796 відгуків
Обмен/возврат товара в течение 14 днейОзнакомиться
+380 (67) 799-95-53
+380 (66) 350-99-94
+380 (63) 948-82-56
4point.com.ua
Кошик

Поширені питання

  • Повернення і гарантія

    Гарантія на весь товар 14 днів в Україні в нашому сервісному центрі і 11 місяців гарантії від виробника.

    Відправка доставки товару в сервісний центр (СЦ) проводиться за рахунок покупця.

    Якщо покупець відправив негарантійний пристрій:
    Покупець може отримати ремонт на платній основі. У разі, якщо несправний пристрій було відправлено поштою, то Покупець повинен буде оплатити як вартість ремонту, так і вартість пересилання назад.

    Всі товари, відправлені в СЦ, обов'язково проходять через діагностику нашого сервісного центру. Якщо покупець відправляє товар на обмін або ремонт, просимо писати і вкладати з товаром в посилку лист з коротким описом виявлених проблем, це полегшить процес діагностики приладу в СЦ.

    Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.

    Терміни повернення

    Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

    Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

    Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

    - Споживач має право обміняти непродовольчі товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням.

    - Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

    Обмін товару належної якості проводиться: якщо він не використовувався; якщо збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

    Роз'яснення

    Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками.

    Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується!

    Також повинні бути відсутнім потертості і подряпини на виробі.

    НЕ використовувався: вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису), магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту. Пломби, ярлики і розрахунковий документи. Цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною.

    Розрахункові документи: необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

    Аксесуари

    Поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари.

    Коли ж можна їх повернути?

    Можна відмовитися від товару, перевіривши його перед покупкою.

  • Заміна розбитого скла в смартфоні з AMOLED екраном

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТЕЛЕФОН НЕ ВМИКАЄТЬСЯ? (частина 2)

    2. Далі слід неробоча кнопка включення. Припустимо, ви поговорили по телефону, закінчили виклик, заблокували екран кнопкою включення, а ось розблокувати вже не змогли. Візуально ви бачите невключающийся телефон, який ніяк не реагує на кнопку включення. Ви пересмикуєте батарею, знову намагаєтеся запустити ― реакції нуль. Робите контрольний дзвінок на заздалегідь відключений вами ж телефон та дзвінок йде внікуди.

    Як дізнатися, що у вас поламана кнопка включення і зрозуміти причину її несправності? Визначається ця проблема установкою телефону на зарядку. Якщо індикація зарядки з'явилася, а телефон не реагує на ваші старання його запустити, значить, з високою часткою ймовірності кнопка наказала довго жити. Основними причинами таких ушкоджень є механічні пошкодження, попадання вологи, природний знос ну і, звичайно ж, заводський дефект.

    На жаль, виправити кнопку включення в домашніх умовах вкрай складно. Швидше за все вам доведеться вдатися до допомоги фахівців.

    3. Датчик наближення. Цей датчик спрацьовує під час розмови при прикладанні телефону до вуха, блокуючи екран від випадкових натискань. У разі його поломки після здійснення дзвінка екран гасне і не запалюється навіть після того, як ви прибираєте телефон від вуха. Телефон продовжує думати, що ви з ним розмовляєте. Якщо не звернути увагу на те, що динаміка змін доноситься голос вашого співрозмовника, може здатися, що застряг або виключився. Така поломка часто зустрічається після невдалого ремонту сенсорного екрану в неспеціалізованих СЦ або після падіння телефону.

    Щоб переконатися, що у вас вийшов з ладу саме цей датчик, просто дочекайтеся, коли на тому кінці дроту" повісять трубку. Якщо після закінчення розмови дисплей знову спалахнуло, означає, діагноз вашого телефону поставлений.

    Ремонт датчика наближення можливий тільки в сервісному центрі.

    4. "Слетевшее програмне забезпечення". Напевно, найбільш поширена поломка телефону. Ну, якщо не найпоширеніша, так точно найулюбленіша. Згадайте горезвісне: "глючить ― треба перепрошити", яке, я впевнений, ви й самі не раз застосовували.

    На жаль, прошивка телефону — це не панацея. Тим більше у випадку, якщо апарат не включається. Але коли варто взятися за перепровишку?

    • якщо смартфон завис під час використання, а після "пересмикування" батареї не реагує на кнопку включення
    • телефон не завантажується далі заставки
    • телефон циклічно перезавантажується, доходячи до одного і того ж місця в процесі запуску

    У випадку програмної поломки всі ці симптоми носятпостоянный характер. Якщо ж телефон іноді запускається, іноді ні ― потрібно думати про важку апаратної поломки.

    5. Апаратна поломка телефону, спровокована виходом з ладу електронних вузлів. Звичайно ж діагностику таких несправностей варто проводити в умовах сервісу.

    Ситуація №3

    Самі неприємні випадки, коли ви самі стали причиною поломки апарату.

    1. Телефон утоплен или залит водой. В такой ситуации требуется незамедлительное вмешательство квалифицированного специалиста. Единственное, чем вы можете быть полезны — максимально быстро обесточьте устройство, не пытайтесь его включать и, тем более, заряжать. Знайте, даже хорошо просушенный в домашних условиях телефон рискует стать “брелоком для ключей", если на него дать питание. Думаю, не у каждого найдётся дома изопропиловый спирт, ультразвуковая ванна, паяльная станция и бинокулярный микроскоп, так что доверьте такие ремонты профессионалам.

    Які заходи вжити можна прийняти, якщо телефон потонув далеко від цивілізації, я розповім в наступній статті "Що робити, якщо я втопив свій телефон".

    2. Ви упустили телефон і він перестав включатися. Пов'язано це з механічним пошкодженням пайки, розривом поверхневих доріжок або, того гірше, межслойным дефектом системної плати. На рівні з вологою, такі поломки зараховуються до складних і виправити їх в домашніх умовах неможливо.

  • ЧОМУ ПРОПАДАЄ ЗВУК В ДИНАМІЦІ ТА МІКРОФОНІ (частина 1)

    Термінологія

    Мікрофон ― елемент телефону, перетворюють звук голосу в електричний сигнал. Найчастіше розташований у нижній або передньо-нижньої частини телефону. Зовні виглядає як отвір діаметром близько 0.5 мм. Іноді може бути прикритий сіточкою.

    Мікрофон шумозаглушення ― допоміжний елемент, основною функцією якого є оцінка шуму в навколишньому середовищі з метою подальшого коректування чутливості основного мікрофона. Також мікрофон шумозаглушення може сприймати звук під час запису відео. Використовується не у всіх моделях. Розташований такий мікрофон або в задньо-верхньої частини телефону, або на верхньому торці корпусу.

    Розмовний динамік (або спікер) - динамік, відтворює голос вашого співрозмовника.

    Поліфонічної динамік (або баззер) - динамік, що використовується для програвання мелодії дзвінка, відтворення звуку аудіо та відео файлів.

    Мене не чути ― найпоширеніша причина звернення в сервісний центр, що характеризує будь-які проблеми зі звуком (непрацюючий мікрофон, спікер), або непроигрывающуюся мелодію.

    Ви напевно зрозуміли, що останній термін — тролінг, але не без частки правди. Найчастіше, коли клієнт звертається до нас за допомогою, йому вкрай складно пояснити, що саме сталося з його телефоном. Не вірите? Проведемо експеримент. Виберіть будь-яку з несправностей, пов'язаних зі звуком, і спробуйте пояснити кому-небудь з ваших знайомих, що не так з вашим телефоном. Швидше за все з першого разу у вас нічого не вийде. Буде безліч питань, хто кого не чує. Звук зникає коли ви телефонуєте, або коли дзвонять вам? Коли дзвонять вам, є мелодія, або її немає і тд. Тому буде корисним розібратися, чим відрізняються поломки відповідають за звук компонентів, які їх причини і є можливість усунути їх у домашніх умовах.

    Поломки мікрофону

    При таких несправностях телефон не здатний перетворювати звук вашого голосу в електронний сигнал і, як наслідок, співрозмовник вас не чує. Щоб діагностувати проблему мікрофона, необхідно запустити диктофон і спробувати записати будь тестовий звук. Якщо після відтворення запису ви чуєте тишу, значить, проблема в мікрофоні. Слід зазначити, що для тесту не варто використовувати відеозапис — камера може задіяти мікрофон шумозаглушення, а не тільки основний мікрофон.

    Чому перестає працювати або погано працює мікрофон:
    1. В отвір мікрофона потрапив сторонній предмет. Як я вже писав, зовні мікрофон виглядає як отвір діаметром близько 0,5 мм. Якщо у вас виникли проблеми зі звуком і співрозмовник бідкається, що вас зовсім не чути, або чути так, ніби ви розмовляєте крізь подушку, не поспішайте панікувати. Можливо, піщинка або який-небудь інший предмет забив прохід мікрофона. Для перевірки достатньо візуально оцінити чистоту отвори. Для усунення такої проблеми прочистіть отвір мікрофона сухий зубною щіткою. Ні в якому разі не використовуйте горілку, спирт або будь-який інший розчин, так як в них міститься вода і крім проблем з мікрофоном, ви можете зіткнутися з наслідками попадением вологи в телефон. Також, не можна використовувати голки, шпильки і зубочистки. Ними ви можете проткнути мембрану мікрофона або, у випадку, якщо ви користуєтеся захищеним телефоном, проткнути напівпроникну мембрану і позбавити ваш телефон захисту від вологи.

    2. Помилка шумозаглушення. Выше я рассказывал о микрофоне шумоподавления и его функции. Если в вашем телефоне есть такой элемент и при разговоре вы случайно закрываете его пальцем (или у вас есть привычка разговаривать по телефону, прижав его к плечу), телефон думает, что вы находитесь в очень тихом помещении и значительно уменьшает чувствительность основного микрофона. Собеседник слышит вас то громко, то очень тихо в зависимости от того, насколько плотно вы закрываете дополнительный микрофон. Вирішити проблему можна зміною манери розмови по телефону або програмно, відключивши допоміжний мікрофон в меню (на жаль, така можливість є не у всіх моделей).

  • ЧОМУ ПРОПАДАЄ ЗВУК В ДИНАМІЦІ ТА МІКРОФОНІ (частина 2)

    3. Наводка мікрофона. Ця проблема властива китайських копій телефонів, але може виникати і у брендових апаратів. Під час розмови з'являється високочастотне дзижчання, що нагадує реакцію радіоприймача, коли біля нього розмовляють по мобільному телефону. Причин такої проблеми може бути декілька. Перша — низька якість самого мікрофона, вона вирішується тільки шляхом заміни компонента. А ось другу причину можна постаратися виправити і в домашніх умовах. Мова про програмної калібрування мікрофона. В усіх телефонів на процесорах МТК можна здійснити вручну з інженерного меню. Як це робиться, я розповім в одній з наступних статей.

    4. Підключена гарнітура. Однією з ймовірних причин вільного мікрофона може бути "залипший" датчик підключення гарнітури. Його безпосередня функція — перемикання звуку з телефону гарнітуру при її підключенні. У деяких випадках цей датчик не повертається у вихідне положення при відключенні навушників і телефон продовжує думати, що вони підключені, переводячи звук в "порожнечу". При цьому на дисплеї відображається індикація підключеної гарнітури. Причинами такої несправності може бути волога, механічні пошкодження роз'єму навушників і апаратний збій. Перші дві проблеми усуваються тільки в сервісному центрі, а останню можна постаратися прибрати шляхом повторного підключення гарнітури. Якщо після цього індикація зникла, а робота телефону налагодилася, значить, вам і вашому телефону пощастило. До речі, при залипшем датчику гарнітури не працює не тільки мікрофон, але і розмовний динамік, так як його звук теж переводиться в "віртуальну гарнітуру".

    5. Апаратна несправність мікрофона. Це той випадок, коли без сервісного центру вам просто не обійтися. Якщо комусь будуть цікаві причини таких поломок, пишіть в коментарях — розповім детальніше.

    Поломки розмовного динаміка

    Характеризуються відсутністю звуку голосу співрозмовника під час розмови. Для діагностики поломки спікера досить перевести розмову на гучний зв'язок і, якщо ви почуєте голос співрозмовника, значить, проблема в розмовному динаміці.

    Чому перестає працювати або погано працює розмовний динамік:

    1. "Залипшая" сіточка динаміка. Проблема характеризується різким погіршенням звуку в спікера, але не повною його відсутністю. Іноді звук із зворотного боку телефону здається голосніше, ніж спереду. Як би чоловік не був охайний, фізіологічні виділення з вух у вигляді вушної сірки все одно присутні. З часом вона скупчується на сіточці і, змішуючись з пилом, перешкоджає проходженню звуку. Очистити сіточку самостійно складно, так як зазвичай виробники роблять їх багатошаровими — прибрати бруд простий щіткою не вийде. Але є тимчасове рішення. Мне бы не хотелось здесь его озвучивать, так как в неумелых руках этот совет может больше навредить, чем помочь, но все же рискну — необходимо проткнуть булавкой сеточку динамика в нескольких местах на глубину не более 0.5 мм!!! Нужно только пройти сквозь волокна сеточки и ни в коем случае не повредить динамик, который находится за ней. Если звук улучшился — вам повезло, если исчез вовсе, значит, вы перестарались с глубиной. Напомню, что решение это временное, и в очень скором времени вам придётся либо повторять процедуру, либо все же обратиться в сервисный центр.

    2. “Болезнь автомеханика”. Будь-динамік — це мембрана, магніт і котушка. Якщо ваша робота пов'язана з обробкою металу, наприклад, ви використовуєте болгарку або точило, то металева стружка осідає на мембрані динаміка, перешкоджаючи її вільного ходу. Динамік набуває "металеве звучання, стає тихіше або зовсім перестає працювати. Вирішити проблему можна, розібравши телефон і зібравши металеву стружку за допомогою більш потужного магніту. Зробити це вдома проблематично, та і не завжди вже пошкоджена мембрана повертає свої початкові властивості. Ідеальним рішенням проблеми є заміна динаміка з наступною рекомендацією не використовувати телефон в місцях, де в повітрі в надлишку дрібні металеві частки.

    3. Підключена гарнітура. Як я вже писав вище, залипший датчик підключення гарнітури може відключати роботу розмовного динаміка в тандемі з неробочим мікрофоном.

    4. Відійшов контакт. Більшість спікерів з'єднуються з платою пружинними контактами. Якщо телефон падав і у верхній частині корпусу утворилася щілина, не виключено, що у нього відійшли контакти динаміка. У разі виникнення такої поломки при розмові ви не чуєте співрозмовника, але при натисканні в верхній частині корпусу звук з'являється. Усувати проблему стоїть у сервісному центрі, але можна і банально обмотати телефон скотчем — виходите з того, готові пожертвувати естетичністю девайса.

  • ЧОМУ ПРОПАДАЄ ЗВУК В ДИНАМІЦІ ТА МІКРОФОНІ (частина 3)

    Поломки поліфонічного динаміка

    Поломки баззера багато в чому схожі з аналогічними поломками розмовного динаміка. Деталі також можуть вийти з ладу із-за металевої стружки і при падінні їх контакти відходять від плати. Тому я зосереджуся на поломки, властивих тільки баззерам:

    1. Механічне пошкодження межплатного шлейфу. Багато сучасні сенсорні телефони складаються з двох плат. Одна з них основна (материнська), а друга допоміжна. На другий платі, як правило, знаходяться такі елементи, як мікрофон, баззер, гніздо зарядки, а також антена. Між собою ці плати з'єднані з допомогою межплатного шлейфу. При його пошкодженні елементи допоміжної плати перестають працювати. Така поломка носить комплексний характер і поряд з неробочим динаміком ви отримаєте неробочий гніздо зарядки і мікрофон.

    2. Дефект резонатора — деякі наші клієнти скаржаться не на відсутній звук в динаміці, а на його погану якість. Справа в тому, що для досягнення якісного і гучного звучання виробнику не достатньо поставити хороший динамік. Необхідно створити спеціальний резонатор — коробочку, відбиваючись від стінок якої, звук посилює свою гучність і покращує чистоту звучання. Для резонатора дуже важливим є цілісність стінок. При їх деформації або пошкодження якість звуку різко погіршується. З'являються такі поломки найчастіше після неякісної заміни динаміка.

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ЗАЛИВ ВОДОЮ ТЕЛЕФОН

    Насамперед не варто панікувати і впадати у відчай. Спершу здається, що води було не так вже й багато, — "Подумаєш, він всього на секунду пірнув в унітаз ", — і тут же намагаєтеся включити апарат. Потім слід підключення зарядки, незважаючи на те, що ще кілька хвилин тому заряд був повний. Ну а якщо телефон все-таки включився, просто сушіть його на батареї, або що ще гірше, феном. Так усунути наслідки "купання" не вийде, а всі ці маніпуляції можуть завдати непоправної шкоди апарату.

    1. Насамперед слід знеструмити апарат. Негайно витягти акумуляторну батарею, а в разі, якщо ваш телефон нерозбірної — примусово вимкнути кнопкою включення (Power). Ні в якому разі не можна запускати апарат, а тим більше підключати його до зарядного пристрою — навіть якщо ви його висушили! Вода є відмінним провідником, а в сучасній мікроелектроніці відстані між елементами настільки мало, що крапля води може закоротити відразу кілька важливих вузлів. Висохла вода залишає після себе оксидну плівку, яка теж має струмопровідними властивостями і в разі подачі живлення може бути небезпечна для внутрішніх компонентів пристрою.

    2. Після знеструмлення апарату беремося за сушку. Але сушку правильну! Ні в якому разі не можна використовувати фен — він тільки задує воду в ті місця, з яких навіть в умовах сервісного центру вичистити її буде дуже проблематично. Найкраще протерти телефон звичайною паперовою серветкою, при цьому не забувши відкрити акумуляторний відсік і приділити увагу роз'ємами навушників, зарядки і отворів динаміків. Суха серветка має пористу структуру і добре вбирає вологу. Тим же, хто вважає, що телефон коштує просушити на батареї або під сонячними променями, відповім так — може, ці методи і гарні, але потребують часу. А його у вашого телефону немає. Чим швидше пристрій потрапить в майстерню, тим більше у нього шансів ще довго служити вірою і правдою. Трохи не забув, сушка в мікрохвильовій печі, так само як і сушіння в духовці — найгірші варіанти. Після таких екзекуцій навіть самий досвідчений майстер чи відновить телефон

    3. Як же бути, якщо ви виконали попередні приписи, але можливості віднести апарат сервіс найближчим часом немає? В такому випадку необхідно максимально прибрати вологу з телефону. Помістіть пристрій (попередньо розкривши корпус, якщо це можливо) в ємність з абсорбуючим матеріалом і щільно закрийте кришку. У ролі абсорбенту згодяться подрібнена паперова серветка, силікагель (пакетики з ним часто кладуть у коробки з взуттям і технікою), а ще, вибачте за нескромність, звичайна жіноча прокладка. В її основу входить поліакрилат натрію, здатний поглинати вологи в десять разів більше власної маси. І чим більше крапельок намальовано на упаковці прокладок (дівчата мене зрозуміють), тим більше така прокладка візьме на себе вологи. Крильця в даному випадку значення не мають — засіб інтимної гігієни все одно доведеться розпотрошити))) до Речі, дитячі підгузники теж можуть бути використані.

    4. Завершальним етапом реанімації потопельника все одно стає похід в сервісний центр. Причому вибір СЦ теж дуже важливий. "Водні" ремонти в числі найскладніших, так як вода завдає шкоди пристрою відразу в декількох місцях. Не кожен майстер зможе усунути таку комплексну поломку, і в результаті можуть проявитися такі наслідки неякісного ремонту:

    • Телефон починає швидко розряджатися. Якщо під важливими елементами залишиться окис, контакти можуть коротити між собою, тим самим підвищуючи енергоспоживання апарату.
    • Погіршується контакт в гнізді заряду або в роз'ємі гарнітури.
    • Періодично перестають працювати динаміки і мікрофон. Нормальному функціонуванню перешкоджає оксидна плівка, залишена майстром на контактах цих компонентів.
    • Разрушаются контакты. Это самое страшное последствие попадания влаги, которое может вывести из строя телефон без возможности восстановления. Если вовремя не восстановить повреждённую пайку, то под действием микротоков и времени она начинает крошиться. Для её полной деструкции достаточно небольшого механического повреждения, например, падения телефона с высоты в 20 см на ковёр. Если такие повреждения происходят на видимых участках платы, то опытный мастер сможет устранить неполадки. Але коли контакти руйнуються під мікропроцесорами, ремонт апарата або неможливий або економічно недоцільний.

    Підводячи підсумки статті, скажу наступне — якщо ваш телефон потрапив у воду, не впадайте у відчай. Строго дотримуйтесь рекомендацій і, я впевнений, ви ще попользуетесь своїм улюбленим девайсом

  • Часті питання по смартфонам

    1. Як зробити знімок екрану
    Відповідь: В операційній системі Android 4 є вбудована функція зняття скріншота. Для цього необхідно одночасно натиснути кнопку вимикання і кнопку зменшення гучності. Скріншот екрану автоматично збережеться в галереї.

    2. При спробі увійти в налаштування Дати і Часу вискакує помилка. Що робити
    Відповідь: Схоже стався конфлікт між встановленим в телефоні годинним поясом виробника і часовим поясом вашого оператора мобільного зв'язку. Така помилка іноді виникає якщо перед установкою SIM-карт телефон не змінити часовий пояс вручну. Рішення дуже просте: витягніть з телефону SIM-карти, увійдіть в меню "Відновлення та скидання" і зробіть Скидання налаштувань", потім зайдіть в налаштування "Дата і Час", в пункті "Дата і час мережі" поставте ВИКЛ, потім зніміть галочку з пункту "Часовий пояс мережі" (зазвичай він встановлений за замовчуванням GMT+8 Пекін) і нижче встановіть вручну "Часовий пояс" на GMT+2 Брюссель. Все, тепер можете вставити SIM-карти і виставляти будь-яку дату і час.

    3. Як обмінюватися файлами з комп'ютером через Wi-Fi
    Відповідь: Самий простий спосіб ― встановити з Play Маркет якийсь файловий менеджер, наприклад, ES Провідник, File Manager, X-plore file manager або будь-який інший. Вони у більшості своїй мають інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс і забезпечують швидкий та зручний обмін файлами між вашим пристроєм та комп'ютером через Wi-Fi.

    4. Як роздавати інтернет через WIFI
    Відповідь: Зайдіть в Меню->Налаштування->Бездротові мережі->Режим модему і поставте галочку в пункті «Точка доступу Wi-Fi

    5. Як встановити свій рінгтон на дзвінок, нагадування, будильник, смс, і т. д.
    Відповідь: Увійдіть в пункт Програми->Менеджер файлів>Пам'ять телефону. Тут, в пам'яті телефону, ви побачите папки Ringtones, Notifications, Сигналізація, Ui для ваших звукових файлів. Просто скопіюйте в них мелодії, які ви хочете чути, перезавантажитеся і ви можете їх вибирати у налаштуваннях дзвінків або будильника. В смартфонах з останніми версіями Android перезавантаження не потрібно.

    6. Що таке обліковий запис Google і як його створити
    Відповідь: Акаунт Google включає в себе поштову адресу на Gmail та персональні дані користувача і дозволяє отримати доступ до всіх сервісів Google – Gmail, Play Маркету, YouTube, Talk, Google+ і т. д. Якщо ви заводите поштову скриньку Gmail, вам автоматично відкривають аккаунт. Якщо немає – при запуску на смартфоні додатки Play Маркет, вам буде запропоновано створити його, слідуючи підказкам. Процес дуже простий і не займе багато часу.

    7. Як мені встановити додаток на смартфон
    Відповідь: Встановити новий додаток в смартфон THL можна кількома способами:

    1) Установка через Play Маркет на смартфоні. Для цього смартфон повинен бути підключений до Інтернет, і у вас повинен бути зареєстрований акаунт Google. Вам необхідно запустити на смартфоні додаток Play Маркет, вибрати цікаву для вас гру або програму і натиснути «встановити». Весь процес установки пройде в автоматичному режимі і в «Додатках» з'явиться новий ярлик встановленої програми. Якщо ви плануєте купувати платні додатки, потрібно ввести дані вашої банківської карти.

    2) Установка через Play Маркет на комп'ютері. Увійдіть на сайт Play Market (play.google.com), виберіть цікаву програму і натисніть «встановити». При найближчому вихід смартфона в Інтернет відбудеться автоматична установка обраного додатка (у вас на смартфоні повинно стояти додаток Play Маркет і бути включена обліковий запис).

    3) Якщо ви знайшли потрібну програму на сторонньому ресурсі (Кожне android-додаток упаковано в інсталяційний файл з розширенням *.апк), скопіюйте його на ваш смартфон. З допомогою будь-якого файлового менеджера на смартфоні знайдіть цей файл і натисніть на нього. Вам буде автоматично запропонована установка цього додатка. Скачати файловий менеджер ви можете безкоштовно з Play Market (наприклад, ES Провідник, File manager, X-plore file manager і т. д.).

    4) Можна завантажувати програми і не маючи аккуанта Google. Для цього відкрийте в смартфоні інтернет браузер, увійдіть на сайт з додатками (наприклад 4pda.ru або android.mob.ua), виберіть додаток і натисніть завантажити безкоштовно *.апк. Після завантаження файлу система сама запропонує вам його встановити.


    7. Чому програми показують обсяг пам'яті менше ніж зазначено в специфікації
    Відповідь: Якщо говорити про оперативної пам'яті (RAM), то значна її частина використовується під потреби операційної системи (завантажувачі, програмні модулі, конфігураційні файли, бібліотеки тощо). Частина використовується під запуск додатків – ось вона і показується тестовими програмами. Що стосується вбудованої постійної пам'яті (ROM), то тут ситуація аналогічна – користувачеві показується тільки пам'ять, доступна для запису програм, музики, ігор і т. д. Пам'ять, відведена під файли Android OS і кеш не показується в розділі Меню->Налаштування->Пам'ять.

     

  • Не завантажується планшет Zenithink ZT280-C91 UPGRADE.

    Якщо після зарядки пристрою або після режиму сну, планшет не запускається кнопкою включення. Використовуйте кнопку RESET, яка знаходитися на торці пристрою в глибині. Натискання відбувається скріпкою або шпилькою, до легкого клацання.

  • Як підключити USB клавіатуру до планшета?

    Давайте зробимо з нашого планшета полнофукнциональную друкарську машинку? Погодьтеся, зручно підключити зовнішню клавіатуру і набирати текст на планшеті, це набагато зручніше ніж набирати текст на екранній клавіатурі.

    Кому це потрібно? Письменникам, журналістам, редакторам, перекладачам, студентам і т. д., всім людям, які хочуть набирати багато текстів на своєму планшеті.

    У китайців є чохли з клавіатурами, які зроблять з планшета практично нетбук. В цьому випадку, скоріше за все прийдеться докупити наклейки з російськими літерами, так як у китайців клавіатури зазвичай не русифіковані.

    Отже, у нас є планшет і клавіатура. Підключіть клавіатуру до планшета через роз'єм USB. Запускаємо текстовий редактор. Все, тексти ми вже можемо вводити, але поки тільки англійські. На жаль з російською мовою проблеми, навіть при перемиканні екранної клавіатури на українську мову, який набирається на підключеної клавіатурі текст англійською (не задіяна російська розкладка). Але є рішення.

    Для цього потрібно завантажити і встановити додаток "Російська клавіатура" («Russian keyboard») з Маркету, якщо Маркет не працює або не знаходить цей додаток, качаємо за будь посилань: letitbit turbobit depositfiles

    Далі:

    • Програми > установки > мова та клавіатура
    • Ставимо галку «Russian keyboard»
    • Заходимо в налаштування «Russian keyboard» (пункт трохи нижче)
    • «Апаратна клавіатура»
    • Переходимо в розділ «Вибір розкладки»
    • Вибираємо «Зовнішня клавіатура» або «G1 QWERTY RU». Також є українська розкладка, для тих, кому потрібна українська мова вводу.

    Тепер потрібно відкрити будь-яку програму, де потрібно ввести текст, наприклад "пошук". Натисніть на рядок введення тексту, і утримуйте палець, поки не з'явиться меню з пунктом "метод введення". Виберіть «Russian keyboard».

    Все, тепер ми можемо набирати російські тексти використовуючи підключається клавіатуру. Одне "але", кнопка з літерою Е не відловлюють андроїдом, на жаль, але без неї цілком можна обійтися.

    Перемикання розкладок здійснюється одночасним натисканням на підключеної клавіатурі клавіш SHIFT+ALT (ліві).

     

    При копіюванні матеріалу пряме посилання на джерело обов'язкове.

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТЕЛЕФОН НЕ ВМИКАЄТЬСЯ? (частина 1)

    Ситуація №1

    Увечері, прийшовши додому, ви поставили телефон на зарядку, а вранці зняли з кабелю невключающийся телефон. У вас шок. Ви дістаєте з нього акумулятор, вставляє назад ― нічого не змінюється. Реакції на зарядний пристрій немає. У чому ж причина?

    1. Перш ніж панікувати, перевірте, а не згоріла у вас зарядка. Для цього візьміть будь-який інший телефон і переконайтеся, йде заряд. Якщо ні, значить, вам пощастило — просто використовуйте справний зарядний пристрій. Аналогічна проблема може бути і з кабелем.

    2. Якщо з зарядкою все ОК, тоді теж рано засмучується — залишається варіант так званого "глибоко сів акумулятор".

    Що це таке? У нормі рівень заряду батареї коливається від 3,6 до 4,2 вольта. Причому виробник так калібрує апарат, що напруга акумулятора в 3,6 вольт відповідає 0% індикації заряду, а 4,2 вольта, в свою чергу, 100%-ам. Коли телефон належним чином відкаліброваним, при досягненні мінімального заряду батареї контролер живлення відключить апарат, а при натисканні кнопки включення буде відображатися індикатор повної розрядки. Якщо посадити телефон "до упору", а потім після повного розряду кілька разів запустити апарат, "пересмикнувши" батарею — телефон може розрядитися нижче допустимого мінімуму (3,6 вольт). І зарядити його в такому стані звичайний зарядний пристрій вже не зможе.

    В домашніх умовах вирішити проблему "глибоко сів акумулятор" проблематично, але можливо. Для цього вийміть батарею телефону, приєднайте зарядний пристрій і, затиснувши кнопку включення, вставте акумулятор. Якщо екран телефону засвітився і пішов заряд — вам пощастило. Якщо ні, доведеться звернутися за допомогою до фахівця, який зарядить акумулятор на спеціальному блоці живлення. Таке обладнання просто зобов'язана бути навіть в самій маленькій майстерні, а з процедурою "старту батареї" знайомі навіть самі недосвідчені майстри.

    3. Ще однією причиною "невключайки" без реакції на зарядний пристрій може бути зламане гніздо телефону. У такому разі апарат запускається після зарядки акумулятора, наприклад в сервісі, але після повної розрядки його знову неможливо зарядити і включити. Поломки начебто цій зазвичай розвиваються поступово. Швидше за все у телефону вже були проблеми з зарядкою, але вони успішно вирішувалися хитрим чином під'єднаним кабелем (догори ногами, натягнутих прищіпкою і т. д.) Але в один "прекрасний" момент всі ваші ноу-хау перестають працювати і гніздо зарядки просто відламується від плати.

    На жаль, вирішити таке питання дуже складно, і швидше за все доведеться звернутися в сервіс. Тут важливо розуміти, що якщо ви вже давно мучите і себе, і телефон всякими "пристосуваннями", то цілком можливо, що выломанное гніздо вже наробила біди на платі (наприклад, повідривало сусідні з ним елементи). Так що не варто затягувати з такою поломкою.

    І ще. Якщо ви вже здали телефон в сервіс, обов'язково вимагайте, щоб після ремонту вам повернули замінені деталі. Багато "майстра" лінуються міняти гніздо зарядки, а просто подпаивают старе. Що зовсім не усуває проблему. Вони усувають тільки наслідок — відірване гніздо, але забувають про першопричину — поганому контакті цього самого гнізда з зарядним пристроєм.

    Ситуація №2

    Ваш телефон був повністю заряджений, ви користувалися ним і він погас прямо у вас на очах. Причини можуть бути наступні:

    1. Проблема може бути банально отошедшем акумуляторі. У процесі використання телефону в акумуляторний відсік потрапляє пил. Дрібні частинки цієї самої пилу засипаються між контактами АКБ і контактної колодкою телефону, створюючи в процесі тертя діелектричний наліт. В один прекрасний момент його кількість може досягти свого критичного мінімуму та харчування просто перестає надходити в ваш телефон.

    В такому випадку для включення телефону необхідно дістати і знову вставити батарею. Якщо допомогло, візьміть канцелярський ластик і акуратно, щоб не пошкодити контакти — протріть їм контактні групи на телефоні і на акумуляторі. Використовувати для чищення горілку, одеколон або навіть медичний спирт категорично заборонено, адже навіть у чистому медичному спирті міститься 4% води.

    Якщо ж проведені маніпуляції не дали очікуваного результату, тоді варто перевірити, наскільки щільно сидить акумулятор в батарейному відсіку. При наявності люфта підібгайте батарею шматочком картону так, щоб вона щільно стикався з контактної колодкою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner