«Укрпошта» запустила в пілотному режимі послугу оплати доставки одержувачем, а також оплати вартості пересилки платежу відправником

Ці сервіси користуються великим попитом у тих, хто торгує на різних інтернет-майданчиках. Раніше через відсутність подібної функціональності у відділеннях «Укрпошти» клієнти вибирали приватних операторів, однак тепер у них є можливість користуватися послугами найближчого поштового відділення.
Під час тестування послуги «Укрпошта» буде співпрацювати з інтернет-магазинами, з якими підписала відповідний договір, а для реєстрації посилок буде використовують API. Також можливість протестувати послугу отримають користувачі клієнтського особистого кабінету, для чого достатньо зробити відповідну відмітку при здійсненні відправки.
У разі відмови одержувача оплатити пересилку, відправлення повертається відправнику і він покриває витрати на доставку, забираючи відправлення.
Також на пілотному етапі вводиться послуга оплати відправником для пересилання поштового переказу, яка стане зручною для тих, хто хоче самостійно оплатити пересилку післяплатою замість одержувача. Це буде зручно в тому випадку, коли продавці фіксують ціну на товар і хочуть, щоб їх одержувачі не несли ніяких додаткових витрат понад зазначеної ціни.
«З цими змінами Укрпошта стає повноцінним гравцем на ринку доставки для електронної комерції. Ці нововведення стануть у нагоді як великих інтернет-магазинах, так і дрібним представникам е-commerce, які відтепер можуть повноцінно додавати Укрпошту, як основну опцію доставки.
Тепер продавець має можливість показати «чисту» ціну, найбільш привабливу для клієнта, і зробити пересилання більш безпечним», — зазначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.
За результатами пілотного тестування послугу оплати доставки відправлення одержувачем планують розширити і на всіх відправників-фізичних осіб.
Нагадаємо, що вчора Укрпошта запустила офіційний чат-бот в Telegram і обіцяє в найближчому майбутньому додати версія для Viber і Facebook.
Джерело: Укрпошта