Нова пошта з першого серпня в черговий раз піднімає тарифи.
Останнє підвищення тарифів було в квітні 2017 року, що зовсім не так давно. При чому скарг з нашого магазину на погану роботу компанії накопичилося не один десяток. Це постійна плутанина з адресою доставки, посилки з-за кордону лежать на терміналах за 2 тижні, бандеролі крадуть або втрачають при оформленні Китаю, в call-центрі сидять дівчатка-роботи, з якими неможливо вирішити ні однієї серйозної проблеми, на претензії та заяви в письмовому вигляді ніхто не відповідає. В інтернеті на сайтах або в фейсбуці повно скарг клієнтів на отвратную роботу Нової пошти.
Тому що-б уберегти ваші і наші гроші, нерви і час, пропонуємо користуватися послугами Укрпошти, Ін-тайм, Міст Експрес, Автолюкс та інші.