Продавець 4point розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
703 відгуків
Обмен/возврат товара в течение 14 днейОзнакомиться
+380 (67) 799-95-53
+380 (66) 350-99-94
+380 (63) 948-82-56
4point.com.ua
Кошик

Умови повернення та обміну

Умови повернення та обміну

Гарантія на весь товар 14 днів в Україні в нашому сервісному центрі.

Відправка доставки товару в сервісний центр (СЦ) проводиться за рахунок покупця.

Якщо покупець відправив негарантійний пристрій:
Покупець може отримати ремонт на платній основі. У разі, якщо несправний пристрій було відправлено поштою, то Покупець повинен буде оплатити як вартість ремонту, так і вартість пересилання назад.

Всі товари, відправлені в СЦ, обов'язково проходять через діагностику нашого сервісного центру. Якщо покупець відправляє товар на обмін або ремонт, просимо писати і вкладати з товаром в посилку лист з коротким описом виявлених проблем, це полегшить процес діагностики приладу в СЦ.

Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

- Споживач має право обміняти непродовольчі товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням.

- Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться: якщо він не використовувався; якщо збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення

Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками.

Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується!

Також повинні бути відсутнім потертості і подряпини на виробі.

НЕ використовувався: вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису), магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту. Пломби, ярлики і розрахунковий документи. Цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною.

Розрахункові документи: необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари

Поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари.

Коли ж можна їх повернути?

Можна відмовитися від товару, перевіривши його перед покупкою.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner